סופ"ש מדיטציה וציור מנדלת שרי יאנטרה, עם לילה קמחי ואיתן קדמי, 30-31 באוקטובר ב'עלי אדמות' שבלוזית

לילה קמחי ואיתן קדמי מזמינים לסופ"ש מדיטציה ויצירת מנדלת 'שרי ינטרה'. 30-31 באוקטובר ב – 'עלי אדמות' שבלוזית, עמק האלה.

קישור למילוי טופס ההרשמה

מוזמנות/ים לסוף שבוע מיוחד במינו של מדיטציה ואמנות – ציור מנדלה מיוחדת ועתיקה, שתיקח אותנו למסע פנימה.
מנדלת שרי יאנטרה היא מבנה גיאומטרי מורכב המוקדש לאלת האדמה ומסמל את היחס המקודש שבין הנשי לזכרי והחיבור עם האחדות האלוהית.
ביום שישי נצלול יחד, עם איתן ולילה למשמעות המיוחדת של מנדלת שרי יאנטרה, ובשבת כולה נלמד לצייר אותה בהדרכתו של איתן, ונתרגל עם לילה מדיטציה הקשורה לשלבים השונים של הציור.

הפרטים:
נבלה יחד בשקט, לימוד, תרגול וציור משישי ב – 16 ועד שבת ב – 18.
יום שישי:
16 – הגעה והתארגנות, סיבוב אוריאנטציה במקום והקמת האוהלים האישיים
17 – תחילת השתיקה
נסיים בשבת ב – 18.

הריטריט יתקיים ברובו בדממה, למעט זמנים של שיחות, הסברים ושיתוף בקבוצה. נתרגל מדיטציה וגם נלמד לצייר את המנדלה של שרי יאנטרה. כל זאת במרחב מדיטציה אקולוגי מיוחד במינו, המוקף בשמורה וטובל בשקט.

איתי נייגר ולובנה מצארווה ינהלו את הריטריט ואתן/ם מוזמנות.ים לפנות ישירות אליהם לכל שאלה וקושייה –
איתי 052-8854343
itai.neiger@gmail.com
לובנה 0505633044
Lubnna@gmail.com

הקבוצה מוגבלת במספרה במצוות זהירות הקורונה ובהתאמה למקום, ותפגש במרחבים וחללים פתוחים (ובחלקם מקורים) עם בקשה לשמירת מרווחים בין הא.נשים.

על המקום –
'עלי אדמות' שוכנת בקצה מושב לוזית שבעמק האלה ומשקיפה אל שמורת טבע ואל פארק בריטניה ונוף בראשיתי. הציור והמדיטציות הקבוצתיות יתקיימו תחת סככה גדולה ומוצלת מול הנוף.

התנאים –
'עלי אדמות' היא חווה אקולוגית ומרכז רוחני ובה יער מאכל, תרנגולות חופש ועוד הפתעות. במקום יש מקלחת חוץ יפיפייה, שירותי קומפוסט אקולוגים ומטבח חוץ מאובזר.

הלינה – ניתן לישון באולם המדיטציה שהוא סככה פתוחה ומקורה או באוהלים אישיים שתביאו איתכם ושאפשר להקים בשטח המקום הנרחב, הצופה אל הנוף. תהיה אפשרות לכמה אנשים ללון בסטודיו המדיטציה שבו יש מזגן וזאת יחליטו מנהלי הריטריט לפי בקשות המשתתפים. למעוניינים – יתכן וישנם פתרונות לינה במושב או במושבים סמוכים דרך RBNB. מוזמנים לבדוק באופן עצמאי.

ארוחות – כל אחד/ת מהמשתתפים יתבקש להביא איתו מנות צמחוניות לחלוק לשלוש הארוחות – ערב שישי, בוקר שבת וצהריים שבת. אפשר להביא ירקות לסלט, לחם, תבשילים מוכנים, קינוחים, פירות וכו'. על טהרת הצמחונות.

מה להביא –
בגדים נוחים למדיטציה ולציור, אוהל וציוד לינה (במקום יש מספר מזרני שינה), מצעים ומגבת, סנדלים נוחות להליכה או נעליים סגורות (מדובר בשטח בטבע), כפכפים שנוח לחלוץ. שלוש ארוחות.

שימו לב שהמקום מתקיים על טהרת האקולוגיה – הביאו איתכם סבון/שמפו/משחת שיניים שהם אקולוגיים בלבד שכן המים מהמקלחת, המטבח והכיור מגיעים ישר לעצים ומשקים אותם.

חומרים לציור –
במקום יהיו דפים, עפרונות, מחוגות וסרגלים. המשתתפים יתבקשו להביא להם סט של עפרונות צבעוניים משובחים, ואם תרצו לצייר בחומרים נוספים כמו קנווס, צבעי אקריליק או כל ציוד ציור נוסף – מוזמנים להביא איתכם.

עלות הסופ"ש – 650 ש"ח.

קישור למילוי טופס ההרשמה

עם מילוי הטופס ובמידה וישאר מקום, ניצור אתכם קשר לגבי הסדרי העברת התשלום ופרטים נוספים.
הוראות הגעה מדוייקות ימסרו למשתתפים.

להתראות, בשמחת המפגש 🙂
איתן, לילה, לובנה ואיתי